14 Juli 2010

Hejsan!
Alice blir bara mer och mer hemmastadd här.
Hon springer runt och har frallefnatt mest hela tiden :-)
Idag har jag jobbat så hon har varit hemma med matte&husse (mig kallar vi mamma.)
Och det har såklart gått hur bra som helst!
När jag kom hem busade vi en massa i trädgården, körde ner till morhoppan och köpte
favoritbenen och hämtade favoritkvasten i trädgården, (och springer ifrån mig!)
För en liten stund sedan fick hon smaka på sin första korv!
Det var väldigt mumsigt. Jag tog tillfället i akt att försöka lära Alice att sitta.
Titta här hur bra det gick:
Duktig flicka ju :-)
Igår gick vi lite i koppel, det var inte populärt, kliar och håller på usch!
Nu ska jag gå och städa mitt rum. Alice ligger och sover - så mycket som hon busat.
Kram!

Kommentarer
Postat av: mk'

Aaawwww, fy fan vad gullig! :D

2010-06-14 @ 18:54:44
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0