16 Juni 2010

Halloj!
Jag har tagit en paus från det lilla busfröet och tänkte att jag skulle kunna blogga lite :-).
Det har hänt ganska mycket på denna veckan som Alice har varit här,
(Imorgon är det EN HEL vecka sedan hon kom hit!)
Vi älskar henne mer och mer för varje dag.
De senaste dagarna har dock den lilla fröken fått nys på att ALLT faktiskt går
att äta, och att man kan bita på ALLT.
Hon har även skällt för första gången, dock så skäller hon ju ALDRIG annars,
bara när vi busar!
I går natt sov Alice i min säng, det var jättemysigt. Hon ligger tätt intill ens
ansikte. Dock så har hon slutat tycka om sina favoritben, AJ AJ säger vi :-(.
Här kommer några bilder på vår lilla gumma!




Så sover hon ofta!


Jag och Alice var ute i solen i morse, dock så var hon så
busig att vi var tvungna att gå in igen!

Laddar upp ett videoklipp inom kort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0